اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد
اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد

مشکلات متداول سیستم کلاچ

     

از دهه 1950 تا دهة 1970 ، می توانستید 50000 تا 70000 مایل با کلاچ تان کار کنید . کلاچ ها اکنون می توانند برای 80000 مایل کار کنند اگر آنها را به طور ملایم استفاده کرده و به خوبی نگه داری کنید . اگر مراقب آنها نباشید کلاچها می توانند شروع به شکسته شدن در 35000 مایلی کنند . کامیونهایی که پیوسته اضافه بار دارنند یا مکررا بارهای سنگین حمل می کنند نیز می توانند مشکلاتی با کلاچ های نسبتا جدید داشته باشند .

 

ادامه مطلب ...

چگونه رمز دوم اینترنتی خود را توسط عابر بانک فعال کنیم؟

پس از قرار دادن کارت خود در دستگاه عابر بانک مراحل زیر را طی کنید.

 

ادامه مطلب ...

خودرو بنزینی بهتر است یا دوگانه سوز؟

شاید شما هم جزو آنهایی باشید که این روزها از خود می‌پرسند «خودرو بنزینی بهتر است یا دوگانه سوز؟

                                        

به هر حال دوران گرانی سوخت آغاز شده و چون قیمت بنزین بیش از دو برابر قیمت گاز است و دردسرهای گاز بیشتر از بنزین‌، خیلی‌ها مانده اند میان اینکه دوگانه سوز بخرند یا بنزینی؟ 

برای پاسخ به این پرسش‌، باید از دو جنبه اصلی به بررسی موضوع پرداخت‌، اول بحث اقتصادی و دوم بحث فنی! البته مدت زمانی که برای سوخت‌گیری صرف می‌شود نیز‌، یکی دیگر از جنبه‌های این ماجراست........

 


ادامه مطلب ...

کیسه هوا


 یکی از سیستم های ایمنی در خودروها استفاده از کمربند ایمنی می باشد که تا حد قابل ملاحظه ای (36%)از پرتاب شدن سرنشین به سمت جلو و برخورد با قسمتهای مختلف خودرو از جمله داشبورد،غربیلک فرمان ، شیشه جلو و ... جلوگیری می نماید که در عین حال به تنهایی نمی تواند در همه ضربات ایمنی لازم را برای سرنشینان ایجاد نماید .

ادامه مطلب ...

اهدا پروانه کسب

  برگزاری جلسه تحویل پروانه کسب به متقاضیان فروشندگی لوازم یدکی اتومبیل