اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد
اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد

بیمه تکمیلی اعضا

از اعضا محترم که تمایل به استفاده از بیمه تکمیلی را دارند دعوت میشود برای تکمیل فرم ها به اتحادیه مراجعه نمایند.

مهلت ثبت نام تا ۰۱/۱۲/۸۹ میباشد

آشنایی با قانون صدور چک

آیا بانک ها هنگام صدور چک به قوانین مشخص شده عمل و آن را اجرا می کنند یا نه؟ این سوال را می توان درباره بسیاری از موارد که به بانک ها ارتباط دارد مطرح کرد اما در این گزارش این موضوع را درباره یکی از پرمصرف ترین خدمات بانک ها یعنی «صدور دسته چک» بررسی می کنیم، شاید بتوان گفت بیشتر کسانی که از دسته چک استفاده می کنند نمی دانند بانک ها چه وظیفه ای در قبال این کار دارند ......

ادامه مطلب ...

عدم بکارگیری اسامی ، عناوین و القاب بیگانه در سردرب واحدهای صنفی

با توجه به نامه شماره 8903/16/1/14868 مورخ 89/10/11 معاونت محترم فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به کارگیری هرگونه اسامی بیگانه در سر درب واحد های صنفی ممنوع میباشد .

ثبت نام کارآفرینان برتر


 ثبت نام کارآفرینان برتر سال 1390 در جشنواره برترینها آغاز شده است .متقاضیان  میتوانند برای ثبت نام به سایت : www.karafarinanebartar.ir مراجعه نمایند.

تشدید کنترل و بازرسی نصب برچسب قیمت ها

 

 

«اطلاعیه»
تشدید کنترل و بازرسی نصب برچسب قیمت ها

مرحله دوم طرح تشدید کنترل و بازرسی نصب برچسب قیمت کالا و خدمات، از سوی بازرسی و نظارت اصناف کشور از اوایل بهمن ماه سالجاری آغاز خواهد شد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اصناف کشور و به نقل از روابط عمومی این شورا، بازرسی و نظارت اصناف با هدف کنترل و نظارت دقیق و ساماندهی نصب برچسب قیمت ها در واحدهای صنفی،مرحله دوم طرح تشدید بازرسی و نظارت را در سراسرکشور از اول بهمن ماه سالجاری آغاز خواهد کرد 

بر اساس گزارش بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور در گام دوم تشدید بازرسی ها هر واحد صنفی که اقدام به نصب برچسب قیمت کالاها نکرده باشد، ضمن برخورد قانونی از ادامه فعالیت آن واحد صنفی جلوگیری خواهد شد.

همچنین با توجه به اینکه اطلاع رسانی های لازم و کافی برای واحدهای صنفی در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان صورت گرفته است، در صورتی که بازرسی و نظارت اصناف با هرگونه تخلف از جمله عدم نصب برچسب قیمت، عدم ارائه فاکتور فروش کالا و خدمات ، گرانفروشی، کم فروشی، افزایش قیمت بدون مجوز، کاهش حجم یا وزن کالا و عرضه کالای قاچاق مواجه شود، ضمن برخورد قانونی و تشکیل پرونده، متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

همچنین شورای اصناف کشور نیز از تمامی مجامع امور صنفی سراسر کشور می خواهد تا ضمن هماهنگی با اتحادیه های تحت پوشش، اقدامات لازم جهت طراحی و نصب بر چسب متحد الشکل قیمت کالا و خدمات و توزیع درواحدهای صنفی انجام شود. 

                               منبع: http://shorayeasnaf.ir/NSite/FullStory/HTM/?Id=214

بیمه تکمیلی اعضا

از اعضا محترم که تمایل به استفاده از بیمه تکمیلی را دارند دعوت میشود حداکثر تا ۲۸ بهمن  ماه جاری به اتحادیه مراجعه نمایند.