اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد
اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد

آذین بندی شهردر نیمه شعبان

 

فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل مشهد  باآذین بندی شهروسردرب فروشگاه های خود به استقبال عیدنیمه شعبان رفتند. و با برپایی ایستگاه های صلواتی واهدا شیرینی وشربت به مردم این عیدخجسته ومبارک راگرامی داشته اند. سرتاسرشهرمردم دربازاربا شادی ونشاط برای فرج قائم آل محمد مهدی موعود(عج)دعا کردند.

تبریک میلاد

alt

فرخنده میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) رابه تمامی دوستداران و محبان آن حضرت تبریک وتهنیت عرض می نماییم.

وزارت بازرگانی همچنان پیگیر ایجاد بانک اصناف

به گزارش شبکه اطلاع رسانی بازرگانی ایران (شابا)، سیدعلیرضا شجاعی، مشاور وزیر و سخنگوی وزارت بازرگانی با اشاره به جلسه شورای معاونان دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع و معادن در حضور رئیس جمهور، گفت: در آن جلسه دکتر احمدی‌نژاد بانک مرکزی را مکلف کرد تا هرچه سریع‌تر نسبت به ایجاد بانک اصناف با همکاری اصناف کشور اقدام نماید.

وی ادامه داد: به همین منظور وزیر بازرگانی طی نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی، از وی خواست تا پیرو دستور رئیس جمهور در خصوص اقدامات اولیه برای تاسیس بانک اصناف ، نسبت به تسریع فرایند اخذ مجوز این بانک، دستور لازم را صادر کند.

شجاعی افزود: کمیته‌ای متشکل از اصناف و وزارت بازرگانی برای اجرایی شدن این کار تشکیل شده است که امیدواریم با مساعدت بانک مرکزی هرچه سرعتر شاهد راه‌اندازی بانک اصناف باشیم.

سخنگوی وزارت بازرگانی در پایان گفت: با ایجاد بانک اصناف با مشارکت خود آنها، مشکل ارائه تسهیلات به اصناف کوچک و خرد در جهت تامین نقدینگی، نوسازی فرآیندها و حتی توسعه و بهبود اینگونه واحدها برطرف خواهد شد.

اصلاحیه قانون نظام صنفی به صحن علنی مجلس نزدیک شد

 مدیرکل روابط عمومی امور بین الملل شورای اصناف کشور گفت: اصلاحیه قانون نظام صنفی برای طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آماده شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اصناف کشور"حسین اسدی" با اشاره به اینکه کار کارشناسی اصلاحیه مواد مورد نظر در قانون نظام صنفی بعد از جلسات متعددی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به پایان رسیده و به طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نزدیک شده است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به مشکلاتی که در برخی از مواد این قانون وجود داشت و در زمان اجرا نواقص آن بیشتر خودنمایی می کرد، اظهار داشت: کارشناسی کاملی در مورد مواد مختلف قانون نظام صنفی در شورای اصناف کشور صورت گرفت و امید است ، با نهایی شدن آن بسیاری از مشکلات صنفی در عمل و اجرا مرتفع  شود.

اسدی با بیان اینکه اصلاحیه قانون نظام صنفی کمک زیادی به سازماندهی بهتر وظایف ،اختیارات و نقش  اتحادیه ها و مجامع امورصنفی کشور دارد، تصریح کرد: نواقصی که در برخی از مواد قانون نظام صنفی بود، متاسفانه حوزه وظایف، اختیارات و حتی در مواردی اجرایی شدن امری یا نشدن آن توسط اتحادیه ها و مجامع امورصنفی را در بلاتکلیفی قرار داده بود.

این مسئول با بیان اینکه با نهایی شدن اصلاحیه قانون  نظام صنفی در آینده نزدیک، بسیاری از موانع قانونی که به دلیل نقص قانونی بود ،از میان خواهد رفت، خاطر نشان کرد: به نظر می رسد با تصویب قانون نظام صنفی کارهای صنفی قانونمندتر، سریع تر و منطقی تری عملیاتی شود

300 هزار واحد صنفی به دستگاه POS مجهز می‌شوند

 

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان، از اجرایی شدن فاز اول نصب دستگاه‌های POS در 300 هزار واحد صنفی تا پایان سال جاری خبر داد.

حسن رادمرد در گفت‌وگو با شبکه اطلاع‌رسانی بازرگانی ایران(شابا) اعلام کرد: نصب دستگاه‌های POS در واحدهای صنفی با جدیت تمام و با مشارکت اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی و همکاری بانک‌ها دنبال شده و تا پایان سال جاری فاز نخست آن به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول 300 هزار واحد صنفی به این دستگاه‌ها مجهز خواهند شد، تصریح کرد: تا‌کنون رایزنی‌های لازم با شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده این دستگاه ها انجام شده و با بانک‌های عامل نیز مذاکره شده است.

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان، بانک‌های صادرات، ملت، سپه و تجارت را بانک‌های عامل برای ارایه تسهیلات در این زمینه معرفی کرد.

رادمرد افزود: تاکنون 75 هزار واحد صنفی به دستگاه‌های POS مجهز شده‌اند و نصب این دستگاه‌ها در واحدهای صنفی استانها نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

همراهی

 

همراهی شما را در پیوستن به این وبلاک می  ستاییم واز همکاری شما در دعوت دیگران به این جمع سپاسگزاریم مارا از راهنمایی ارزشمند خود بی بهره نسازید