اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد
اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد

روشهای طرح شکایات


کمیسیون شکایات اتحادیه لوازم یدکی اتومبیل مشهد مقدس  به شیوه های زیر  آماده دریافت شکایات  مربوط به تخلفات صنفی می باشد:

 ۱- طرح شکایت تلفنی 


شهروندان محترم می توانند طی تماس تلفنی با تلفن  ۸۵۱۲۸۸۰  ویا ارسال پیاک با شماره  ۳۰۰۰۳۳۰۰۰۶۰۰۸۹شکایات خود را پیرامون تخلفات  به طرفیت واحدهای صنفی متخلف مطرح نمایند که دراین صورت نتیجه بررسی شکایت  به شاکی اعلام می شود. 



۲- طرح شکایت حضوری 


شهروندان محترم می توانند به صورت حضوری به اتحادیه  به آدرس : خیابان امام رضا - امام رضا ۲۳ پلاک ۷۵۱  مراجعه و با ارائه مستندات لازم اقدام به طرح شکایت نمایند.

۳-طرح شکایت اینترنتی:

شهروندان محترم می توانند شکایات خود پیرامون تخلفات اقتصادی به طرفیت واحدهای صنفی متخلف را کتبا تنظیم و به انضمام مستندات لازم از طریق پست الکترونیک به آدرس:alya30124@yahoo.com ارسال نمایند 

 

   ۴- طرح شکایت پستی :

 

شهروندان محترم می توانند شکایات خود پیرامون تخلفات اقتصادی به طرفیت واحدهای صنفی متخلف را کتبا تنظیم و به انضمام مستندات لازم از طریق پست  به آدرس:  خیابان امام رضا - امام رضا ۲۳ پلاک ۷۵۱  و دور نگار شماره 8512881 به اتحادیه ارسال نمایند. 

 


 

 

قانون تامین اجتماعی در خصوص بازنشستگان

احتراما به استحضار میرساند با توجه به بند 15 ماده 2 قانون تامین اجتماعی که بازنشستگی را نظر به عدم اشتغال بیمه شده به کار به سبب رسیدن به سن بازنشستگی میداند و با عنایت به رای  دیوان عدالت اداری که اشتغال به کار ثابت در کارگاه مشمول قانون کار در قبال دریافت حقوق یا مزد مستمر را سبب قطع بازنشستگی دانسته است چنانچه افراد بازنشسته به طور ثابت و در ازای دریافت حقوق مستمر در کارگاه های مشمول قانون تامین اجتماعی شاغل شوند سازمان تامین اجتماعی مکلف به کسر حق بیمه از حقوق دریافتی و قطع مستمری بازنشستگی آنان میباشد

شب های قدر

فرار رسیدن شب های توبه ، شب های قدر و تسلیت فرار رسیدن سالروز شهادت مولی متقیان ، حضرت علی (ع) تسلیت  

اتاق اصناف تشکیل می‌شود

رییس شورای اصناف با اشاره به اتمام بررسی قانون نظام صنفی در کمیسیون اقتصادی مجلس‌، از تشکیل اتاق اصناف بعد از تصویب این قانون در صحن علنی مجلس خبر داد‌.

قاسم نوده فراهانی در گفتگو با شبکه اطلاع‌رسانی بازرگانی ایران (شابا)، با اشاره به اتمام بررسی قانون نظام صنفی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خواسته ما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفتن بررسی این قانون در صحن علنی مجلس است.

فراهانی با تاکید بر ضرورت تشکیل اتاق اصناف براساس این قانون‌، ادامه داد: در صورت تصویب این قانون شورای اصناف به اتاق اصناف و مجامع امور صنفی نیز به اتاق اصناف استان و شهرستان تبدیل می‌شود تا از حالت مشورتی خارج شده و امور اجرایی را نیز در دست داشته باشند.

نوده فراهانی در ادامه با اشاره به مطالبات بازرسین شورای اصناف و سازمان‌های بازرگانی، اعلام کرد‌: در هفته جاری مطالبات بازرسین سازمان‌های بازرگانی تأمین اعتبار شده و طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

به گفته وی 15 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق بازرسان در نظر گرفته شده است که 3 میلیارد از آن متعلق به بازرسین شورای اصناف است‌.