X
تبلیغات
پیکوفایل
رایتل

کد دعای فرج برای وبلاگ

 

                                                   قال علی علیه السلام :

 

«لا تُدْخِلَنَّ فى مَشْوَرَتِکَ بَخیلا یَعْدِلُ بِکَ عَنِ الْفَضْلِ، وَ یَعِدُکَ الْفَقْرَ، وَ لا جَباناً یُضْعِفُکَ عَنِ الاُْمُورِ، وَ لا حَریصاً یُزَیِّنُ لَکَ الشَّرَهَ بِالْجَوْرِ»;  

«با افراد بخیل مشورت مکن که تو را از خدمت به خلق خدا بازمى دارند و از تهیدستى مى ترسانند، و با افراد ترسو مشورت مکن که اراده تو را براى انجام کارهاى مهمّ تضعیف مى کنند، و اشخاص حریص را مشاور خود قرار مده که حرص را با ستمگرى در نظر تو زینت مى بخشند»   

                   

                                                               نهج البلاغه، نامه 53.    

 

 

از آنجا که انتقاد به عنوان یک فرآیند نظـارتی بر مجموعـه عملکرد جریان مدیریت در اتحادیه عـمـل میکندبر آن شدیم تا این بخش را جهت ارائه انتقادات و پیشنهادات شما سروران در وبلاک  تعبیه نماییم .

شما سروران میتوانید با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود  مارا در هرچه مطلوب تر کردن خدمت رسانی یاری کنید.

                                                                                                  مدیر اجرایی اتحادیه 

 

 


 

در صورت تمایل این قسمت را تکمیل نمایید.

در این بخش شما می توانید فرم مربوط به نظرسنجی طرح تکریم ارباب رجوع ، که شامل نظرات شما درباره نحوه برخورد کارکنان و انجام به موقع خدمات و ... می باشد ، را تکمیل و به پست الکترونیک اتحادیه  ارسال کنید.
مراجعه کننده محترم: خواهشمند است با پاسخ دادن به سوالات زیر ما را در بهبود ارائه خدمات یاری فرمایید.


1.به کدامیک از حوزه های اتحادیه  مراجعه فرمودید؟

 

امور اداری

 
2.سرعت انجام کار در حوزه مربوطه چگونه بوده است؟

 

سریع

 
3.نحوه برخورد همکاران و میزان همکاری آنان با شما تا چه حدی بوده است ؟

خیلی خوب 

تاریخ مراجعه  : ۰۰/۰۰/۹۱
نام و نام خانوادگی:
شماره تماس :
متن پیام  :
 
موارد تکمیل شده فوق  ر ا cop نمائید ودر ایمل به آدرس ذیل pasteنمائید 

 http://yadaki.blogsky.com/profile/408163649301902/contact