اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد
اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد

ویژگیهایی که انتظار داریم در تمام خودروها وجود داشته باشند

همان طور که می دانیم امروزه در یک بازار سالم و رقابتی تولید کنندگان برای اینکه از صحنه رقابت خارج نشوند باید هر روز به فکر نوآوری جدیدی باشند. در بازار خودرو نیز روزی نیست که یک فن آوری جدید به محصولات تولیدی افزوده نگردد. هر چند که



ادامه مطلب ...

اجرای ماده 71 قانون نظام صنفی

بموجب مفاد ماده 71 قانون نظام صنفی درخصوص تجهیز واحدهای صنفی به  صندوق  

 

مکانیزه فروش و نظر به اتمام مهلت قانونی  در اقدام از متصدیان محترم  واحد های  

 

صنفی  تقا ضا دارد با توجه به جریمه پیش بینی شده در قانون و بمنظور جلوگیری از  

 

شمول جریمه در اسرع وقت نسبت به این مهم اقدام فرمائید بدیهی است عواقب  

 

ناشی از عدم اقدام بموقع بعهده آن همکار محترم خواهد بود.  

ادامه مطلب ...

تجارت

هرگاه به تجارت موفقی برخوردید ،                                

 

ادامه مطلب ...

عدم ارائه تسهیلات بانکی به واحدهای صنفی فاقد کد شناسه صنفی

با عنایت به اینکه ارائه هرگونه خدمات و تسهیلات  بانکی به و احدهای صنفی  منوط به داشتن کد شناسه  صنفی 10  رقمی می باشد از واحد های صنفی تقاضا می شود با مراجعه به قسمت بالا و سمت چپ صفحة اصلی سایت www.asnaf.ir و با درج شناسه صنفی ، اطلاعات پرسنلی، آدرس، تلفن، اتحادیه، رسته، شهر و استان خود را رویت نمایند،که به هر دلیل اطلاعات فردی و صنفی آنها  در بانک اطلاعات اصناف قابل رویت نباشد فرد صنفی محسوب نخواهد شد و ضروری است افراد مورد نظر موضوع را از طریق اتحادیه پیگیری فرمایند.

عضویت در بسیج اتحادیه


 

به اطلاع اعضا محترم میرساند متقاضیان عضویت در  بسیج اتحادیه لوازم یدکی اتومبیل مشهد میتوانند در روزهای  چهارشنبه از ساعت 10 تا 1۲ به  محل اتحادیه مراجعه نمایند.

پیشگیری از بروز تخلفات

  

         باتوجه به اهمیت و تأثیر آشنایی فعالان اقتصادی به قوانین و ضوابط جاری کشور در پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی بدینوسیله  بخشی از مفاد قوانین حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب 15/7/1388 مجلس محترم شورای اسلامی  موارد ذیل ممنوع می باشد


 -
فروش اجباری یک یا چند نوع کالا و خدمت به همراه کالا و خدمت دیگر.
-
تحمیل شرایط از سوی عرضه کنندگان کالا و خدمات که موجب کاهش عرضه یا پایین آوردن کیفیت یا افزایش قیمت شود.
-
تبلیغات خلاف واقع و ارایه اطلاعات نادرست که موجب فریب یا اشتباه مصرف کننده از جمله از طریق وسایل ارتباط جمعی ، رسانه های گروهی و برگه های تبلیغاتی شود.از آنجائیکه برخی از وارد کنندگان و عرضه کنندگان در مقاطع خاص از سال به منظور بازار یابی و فروش کالا در قالب طرح هایی مانند جشنواره ، فروش ویژه و غیره اقدام به تبلیغات و فروش کالا همراه با هدیه و یا فروش به صورت BUNDLING  (فروش دو محصول با بهای کمتر از مجموع قیمت دو کالا) و غیره می نماید لذا با توجه به قانون و مقررات موجود ، فروش محصولات همراه با هدایا و کالای جانبی که مصرف کننده تمایلی به خرید آن ندارد مصداق بارز تخلفات یاد شده بوده و پیگرد قانونی را در پی خواهد داشت.