اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد
اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد

«بیانیه شورای اصناف کشور به مناسبت روز جهانی قدس»

 
 

امروز خانواده بزرگ اصناف کشور که یکی از گسترده ترین و عظیم ترین بخش اقشار جامعه اسلامی را تشکیل می دهد، همگام و همسو با ملت بزرگ ایران اسلامی آماده برگزاری و شرکت در راهپیمایی روز بزرگ قدس هستند روزی که فریاد مرگ بر استکبار جهانی و صهیونیست با هدف حمایت از ملت مظلوم و شجاع فلسطین لرزه بر اندام زیاده خواهان ضد بشریت، ضد عدالت و اسلام خواهد انداخت، روز قدس روزی است که اراده، استقامت و شجاعت ملت ایران را به رخ جهانیان در حمایت از ملت های مظلوم و ستم دیده جهان بخصوص ملت بزرگ و مسلمان فلسطین نشان خواهد داد. 
اصناف کشور در سراسر ایران اسلامی در راستای اوامر و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اله... العظمی خامنه ای در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام و همراه با سایر اقشار جامعه همانند همیشه تاریخ فریادهای اعتراض خود را بر علیه اشغال ناجوانمردانه فلسطین وجنایات دد منشانه رژیم صهیونستی برعلیه مردم بی دفاع آن به گوش جهانیان خواهند رساند.

اصناف کشور جمعه آخر ماه مبارک رمضان همانند همیشه تاریخ که در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی حضوری موثر و آگاهانه وهمچنین قدرتمندانه داشتند این بار نیز به استکبار جهانی پایبندی و اعتقادات محکم و استوار خود را در دفاع از حقوق مردم فلسطین نشان خواهند داد .

 هرچند که باید به این موضوع توجه کرد روز قدس امسال با سالهای گذشته تفاوت هایی دارد و تحولات کشورهای منطقه و بیداری مسلمانان در این کشورها و افزایش نفرت و انزجار ملتهای مختلف از رژیم پوشالی صهیونیستی نوید یک پیروزی مقتدرانه ملت های مسلمان و ضعف و انزوای دولت های استکباری بخصوص رژیم فاسد و فاسق صهیونستی را دارد.

شورای اصناف کشور از تمامی جامعه صنفی سراسر کشور برای حضوری گسترده و پر شکوه در  راهپیمایی روز قدس دعوت می نماید تا یکبار دیگر در کنار برادران فلسطینی خود در حمایت از آنان شیشه عمر دولت رو به زوال صهیونیستی را برای همیشه بر زمین زنند و کودکان ، زنان و مردان مسلمان فلسطین ، غزه و لبنان را از ظلم و جور رهایی بخشند