اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد
اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد

کاراصناف باید توسط خود اصناف انجام شود

رییس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد گفت: اصناف در تمام زمینه‌های مربوط به بازار باید حضور داشته باشند و کارشان به خودشان واگذار شود.


به گزارش روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، جعفر معماریان طهرانی امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه اصناف بیان کرد: با توجه به نیازها و پتانسیل‌های شهر مقدس مشهد، 120 هزار واحد صنفی در سطح شهر فعالیت می‌کنند که حدود 30 درصد آن‌ها فاقد پروانه کسب هستند که با همکاری دستگاه های ذیربط ،شناسایی و برخورد با آنان در برنامه سال 90 مجامع امور صنفی قرار دارد.

وی در خصوص مشکلات اصناف اظهار داشت:علیرغم تعامل مثبت مدیران اداره مالیات و امور دارایی استان ، در ارتباط با شاخص ها و ملاک های تعیین تکلیف مالیات اصناف مشکل داریم و نیز با تغییر مدیران، سیاست‌های دارایی تغییر پیدا می کند که امیدوارم این مشکلات سریعتر برطرف گردد تا اصناف بتوانند به فعالیت خود ادامه بدهند.

معماریان ادامه داد: اگر اتحادیه وارد مسائل مربوط به خودشان بشوند و کار اصناف به خودشان واگذار گردد، به واحدهای صنفی ما ظلمی نخواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اقدامات آموزشی که توسط اتحادیه و مجمع انجام شده تحولات خوبی ایجاد شده است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه موفق‌تر عمل نماییم.

رییس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد خاطرنشان کرد: اصل 44 که توسط مقام معظم رهبری تاکید شده است هنوز به صورت کامل اجرایی نشده و مسوولان باید بهای بیشتری به اصناف بدهند