اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد
اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد

خبرهای خوش رییس جمهور برای اصناف


رئیس جمهور دستور تسریع در ایجاد بانک اصناف و تامین حقوق بازرسان اصناف را صادر کرد

با گذشت شش روز از برگزاری مراسم روز اصناف و دیدار نمایندگان اصناف با رییس جمهور و طرح مسائل و مشکلات اصناف از سوی "قاسم نوده فراهانی" رئیس شورای اصناف کشور، رییس‌ جمهور دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اصناف کشور و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور پس از شنیدن گزارش معاونان وزارت بازرگانی و صنایع و معادن از عملکرد خوب و موثر اصناف در هدفمندی یارانه‌ها در حوزه‌های ذخیره‌سازی، بازرسی، کنترل قیمت‌ها و مدیریت بازار،با اشاره به اهمیت موضوع طرح هدفمندکردن یارانه‌ها و لزوم حمایت از اصناف بر ارائه بسته‌های حمایتی در قالب تسهیلات ارزان‌ قیمت به اصناف تاکید کرد.

همچنین دکتر احمدی نژاد  از رییس کل بانک مرکزی خواست تا با همکاری بانک‌های عامل این تسهیلات را هرچه سریع‌تر در اختیار اصناف قرار دهند.
بنابراین گزارش، در این جلسه که بخشی از آن به کارگروه حل مسائل اصناف تبدیل شده بود، دکتر احمدی‌نژاد، بانک مرکزی را بر تسریع در ایجاد بانک اصناف و عملیاتی شدن هرچه سریع‌تر آن مکلف و دستور ویژه‌ای نیز در خصوص پرداخت حقوق بازرسان اصناف صادر کرد.
در این جلسه به جز دکتر مهدی غضنفری و معاونان دو وزارتخانه‌اش، مهمانانی همچون وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس کل بانک مرکزی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و نیز دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها و مدیران عامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان خصوصی‌سازی حضور داشتند.
رییس جمهور همچنین پس از استماع گزارش هدفمندی موفقیت‌آمیز گندم، آرد و نان طی دو مرحله و همراهی خوب مردم، مسئولان و تشکل‌ها و نانوایان و نیز میزان و روند خرید گندم از کشاورزان در سال جاری بر تامین نقدینگی برای خرید گندم از کشاورزان و اجرای بسته حمایتی نانوایان و صادرات 2 میلیون تن گندم و فراورده‌های گندمی در سال جاری تاکید و دستورات لازم بر عملیاتی شدن هرچه سریع‌تر آنها به دستگاه‌های ذیربط صادر کرد.