اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد
اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد

تکلیف مالیات عملکرد سال 89 اصناف مشخص شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اصناف کشور قاسم نوده فراهانی با اشاره به اینکه بر اساس این تفاهمنامه 15 درصد به عملکرد مالیاتی سال 1388 اصناف (قطعی سال 88) اضافه شده است، اظهار داشت: مشمولان بند ج با اضافه کردن 15 درصد بر مالیات قطعی سال 88 خود، می توانند اظهارنامه خود را به دو صورت الکترونیکی و یا عادی (تسلیمی) ارائه دهند.

وی ادامه داد: برای مشمولان بند ج تنها 4 درصد نمونه گیری انجام خواهد شد.

فراهانی با تأکید بر اینکه کسانی که اظهارنامه خود را به صورت الکترونیکی ارائه دهند، باید 30 درصد مالیات خود را به صورت نقدی و مابقی را در 6 قسط در مدت 6 ماه پرداخت نمایند.

فراهانی اظهار داشت:مؤدیان مالیاتی که اظهارنامه خود را به صورت عادی( تسلیمی)تحویل دهند باید 40 درصد مالیات خود را نقد و مابقی را در 6 قسط در 6 ماه پرداخت نمایند.

رئیس شورای اصناف کشور تأکید کرد: برای مشمولان بند الف و ب نیز 15 درصد بر مالیات قطعی سال 88 آنها، افزوده شده است، اما برای این دو گروه 12 درصد نمونه گیری در نظر گرفته شده است.

نوده فراهانی از زحمات نمایندگان اصناف در مجامع امور صنفی توزیعی و تولیدی تهران و هیأت رئیسه شورای اصناف کشور که در بحث مالیات سال 1389 اصناف، تلاشهای فراوانی انجام دادند، تشکر و قدردانی کرد. 

منبع :