اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد
اتحادیه

اتحادیه

لوازم یدکی اتومبیل مشهد

پلمب فروشگاه‌هایی که علائم شیطان‌‌گرایی دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: فروشگاه‌هایی که علائم شیطان‌‌گرایی و گروه‌های انحرافی را داشته‌ باشند، پلمب می‌شوند.

حمید فهیمی‌راد در حاشیه بازدید از مراکز انتظامی نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: تاکنون از ابتدای سال واحدهای صنفی بسیاری همچون آرایشگاه‌ها و اماکن و فروشگاه‌هایی که این علائم را داشته‌اند، پلمپ شده‌اند.
وی نسبت به چگونگی برخورد و برنامه ناجا برای برخورد با گروه‌های الحادی و ساختگی که در حال گسترش هستند، گفت: آنچه قانون اجازه داده باشد، حتماً نیروی انتظامی عمل خواهد کرد.
فهیمی‌راد گفت: از تمامی مردم درخواست می‌شود در صورت برخورد یا اطلاع پیدا کردن از وجود چنین محل‌هایی که زمینه‌ساز ترویج تفکرات الحادی و شیطانی است، حتماً به پلیس اطلاع دهند.
وی گفت: پلیس با این گروه‌های انحرافی برخورد شدید خواهد کرد.
فهیمی‌راد تصریح کرد: بدحجابی و بی‌حجابی از جرائم مشهود است که پلیس موظف به برخورد با آن می‌باشد.
وی اضافه کرد: اگر قشر اندک بدحجاب و بی‌حجاب به تذکر و ارشاد اولیه توجه کنند، مأموریت پلیس به نتیجه خواهد رسید.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اگر نسبت به این کار زشت و غیر قابل قبول پافشاری و لجاجت شود، حتماً فرد بی‌حجاب یا بدحجاب به دستگاه قضایی تحویل داده خواهد شد.
وی تأکید کرد: در برخورد با مظاهر بی‌حجابی و بدحجابی، دستگاه قضایی نیز بسیار مصمم و جدی در برخورد با این حریم‌شکنان اجتماعی است.
فهیمی‌راد خاطرنشان کرد: دشمن متوجه شد که در جنگ سخت به نتیجه‌ای نرسیده است و اکنون در جنگ نرم با ترویج بی‌بندوباری و بی‌عفتی، بعضی از اهداف خود را دنبال می‌کند.
وی گفت: در محل‌هایی که بیشترین آسیب اجتماعی در زمینه حجاب واقع باشد، پلیس برخورد می‌کند.
وی تصریح کرد: برای پلیس فرقی نمی‌کند و هرکس بخواهد حرمت‌شکنی و به قانون دهن‌کجی داشته باشد، حتما برخورد صورت می‌گیرد.
فهیمی‌راد نسبت به چگونگی برخورد نیروی انتظامی با واحدهای صنعتی متخلف به‌ویژه فروشندگان بی‌حجاب و بدحجاب در کلیه مغازه‌ها، گفت: پلیس در نقاط مختلف شهر نیروی ثابت دارد و تمام واحدهای صنفی و اماکنی که رعایت شئونات اسلامی را در زمینه‌های مختلف رعایت نکنند، حتماً پلمپ خواهند شد.
فهیمی‌راد با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه، گفت: حتماً با توجه به این سخنان مؤثر، آغاز خوبی در جریان جامعه به وجود خواهد آمد.
فرماندده انتظامی خراسان رضوی تأکید کرد: برای مقابله با جنگ نرم باید تمام دستگاه‌های اجرایی بسیج شوند.
وی گفت: در جنگ نرم باید به نرمی با دشمن مقابله کرد و برخورد نیروی انتظامی باید در مرحله آخر صورت بگیرد.